Bir demet pazı / 1 çay fincanı dolusu rendelenmiş beyaz ya da ezilmiş tulum peyniri / 4 çorba kaşığı yoğurt / 3 yumurta / Tuz / Karabiber / 200 gr kaşar (eski tercihen) peyniri / 2 çorba kaşığı zeytinyağı
Pazıları yıkayıp 2 cm kalınlığında doğradım ve sebze kurutucusuna koyup suyunu iyice süzdüm. Sonra büyükçe bir kaba pazıları alıp üstüne rendelenmiş beyaz peyniri bir tatlı kaşığının yarısı kadar tuz ve karabiber koyup 1-2 dakika yoğurdum. Fırını 180 derece açtım. Bir kasede yumurta ve yoğurdu çırpıp onu da pazının içine katıp yoğurmaya devam ettim. 2-3 dakika yoğurduktan sonra dikdörtgen bir fırın kabını yağlayıp karışımı kalıba döktüm; üstünü kaşıkla düzleştirdim. Pazıyı ısınmış fırına koyup yaklaşık 20 dakika pişirirken, kaşar peynirini rendeledim. 20 dakika sonra pazıyı çıkarıp rendelenmiş kaşar peynirini eşit şekilde üzerine döküp yaklaşık 10 dakika daha pişir. Pazıyı yarım saat dinlendirdikten sonra süzme yoğurt ile servis yapın.